>ugg aldım

> kızıma ugg aldım sorun bakalım niye. Tüm kışı converselerle geçirip ayağını üşütmesin diye isteyince ok dedim. Geçen yılı tüm uyarılarıma rağmen converse ile geçirdi. Baktım bu yıl da öyle olacak. Hatta belki vazgeçer diye okulda yardım parası topluyorlarmış sana bot almak için diye tüm kızdırma silahlarımı geri püskürtünce bende hemen ugg aldım bitanemin ayakları üşümesin diye. Her şey obuzan için 🙂 Güle güle giy canım…

Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

7 Responses to >ugg aldım

  1. Anonymous dedi ki:

    >yer gök ugg veya benzeri ile dolu olsada güzel…benim de hoşuma gidiyor…güle güle giysin obuzancığım…cayna

  2. Anonymous dedi ki:

    >heyyyyy…sevdim uğurböcüklerini…cayna

  3. inci çiçeği dedi ki:

    >teşekkür ederim ama beceremediğim için yarım oluyor, umarım birileri görürde bana açıklar nasıl yapıldığını 🙂

  4. cepaynası dedi ki:

    >baktım evet ,yarım ..bizim sayfalarla ile ilgli sanırım…

  5. inci çiçeği dedi ki:

    >evt şablonu büyütmek gerekiyor ama beceremedim

  6. obuzan dedi ki:

    >teşekkürler şekerim her yer ugg ama ben seviyorum yine de ayaklarımı sıcacık tutuyo senin gibi bende çok seviyorum ayaklarımın sıcacık olmasını:) annemi de öptüm burdan teşekkürler bitanecim:):)

Bir Cevap Yazın

