>

bazen bir resim, bazen bir söz alır seni nerelere götürür, bu çiçekler beni aldı 70’li yıllar, mithat paşa mahallesine götürdü…
Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

4 Responses to

  1. Anonymous dedi ki:

    >dün bu çiçeği düşündüm biliyor musun?şimdilerde yok mu? diye…saatçiçeği miydi adı?google amca "evet" diyor:))cayna

  2. inci çiçeği dedi ki:

    >evet saat çiçeği emin değildim, bende yıllar sonra gördüm, sanki nesli tükenmiş gibi hissediyordum:)

  3. gunesyuksel dedi ki:

    >carkıfelek içeği olarak da gecer.. passiflora incarnata.. walla 1990 yılında vardı.. mersin kargıpınarı.. dogal olarak yetişirdi. beni de o yıla götürdü.. ama sehirleşme nedeni ile ancak özel dikilen yerlerde vardır herhalde simdi sadece.. cocuklugummmmm. demek sizinde öyle.. 🙂

  4. inci çiçeği dedi ki:

    >hoşgeldin güneşyüksel, paylaşım için teşekkürler…bu çiçek benide tarsus'a götürdü, demekki aynı yörelerde gördük,fotoğrafı muğlada çektim ve yıllar sonra bende çok şaşırdım…:))sevgiler

Bir Cevap Yazın

