>perpa zamanı

>

Pazara gitmek de bir alışkanlık adeta bir bağımlılık gibi..

hele de meşhur bir pazarınız varsa…

Muğla’nın pazarı da sayılı pazarlardan biridir..

Perşembe günleri perpa ( Perşembe pazarı) zamanıdır

resimler netten… neden mi?

pazara gidince gezmekten resim çekmeye fırsat olmuyor, adeta kendimden geçiyorum…

herkese hayırlı pazarlar, iyi alışverişler…

Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

9 Responses to >perpa zamanı

  1. Syhn dedi ki:

    >çok güzel görüntüler!

  2. inci çiçeği dedi ki:

    >teşekkürler syhn

  3. Sedencik dedi ki:

    >bizim burdaki salı pazarından çok daha sakin ve güzelmiş…şanslısınız yani:)bende çok severim pazarları…sevgiyle…

  4. Anonymous dedi ki:

    >oooo…ne zamandır böyle pazar gezmedim,bizim buradakiler pazarcıkk…hepsine ama en çoken alttaki fotodaki kumaşlara bayıldım:)))cayna

  5. inci çiçeği dedi ki:

    >Sedencik hoşgeldin, evet pazar gerçekten bir alışkanlık ve bana terapi gibi geliyor, sevgiler…Cayna evet sizin oradakiler pazarcık napalım idare edeceksiniz:))alttaki kumaşların rengi bende çok cezbetti…

  6. Zehra Demet dedi ki:

    >CANIM HOSGELDIN PAZAR RESIMLERIN COK GUZEL BU GUN GITMEDIGIME PISMAN OLDUM EN KISA ZAMANDA GORUSELIM SEVGILER

  7. inci çiçeği dedi ki:

    >hoşbulduk demetcim, en kısa zamanda görüşmek dileğiyle öpüyorum canım

  8. banuca dedi ki:

    >Merhaba,Baştan geriye doğru güzel fotoğraflara bakıyordum, ama burada yorum yazmadan geçemeyeceğim. Beni bu pazara sabahtan koysunlar, akşama bir kamyonetle alsınlar, bir aylık emekli maaşım da cebimde olsun :)) Ne harika kumaşlar, parçalar, malzemeler var burada, aklım gitti :))

  9. inci çiçeği dedi ki:

    >banuca hoşgeldin; tüm bayanların zevkleri aynı galiba, pazar deyince beyler sebze, meyve anlar bizler ise çaput;)geçen gün ahu tuğba diyorki; giysiye çaputa verdiğim parayla yalıkavak'ın yarısını alırdım, allah allah dedim bir yerden tanıdık geliyor bu alışkanlık diye…hepimiz biriz galiba, sevgiler:))

Bir Cevap Yazın

