>Muğla Üniversitesi Altın Kariyer Ödülleri

>

Aslında bu sıcak yaz gününde olduğunu duyunca çok üzülmüştüm…

Katılım az olacak sanatçılara yazık olacak diye…

Üniversite özellikle küçük salona almıştı boşluk olmasın diye…

Beklenenin aksine katılım çoktu ve salon yetmedi büyük salona alındı….

Kimlermi vardı?

Gripin….

Gülriz Sururi

ve yaşayan efsane

Yıldız Kenter…
Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

4 Responses to >Muğla Üniversitesi Altın Kariyer Ödülleri

  1. CEPAYNASI dedi ki:

    >yaz döneminde böyle etkinlikler olduğunu bilmiyordum ben,gripin bayılırım….

  2. inci çiçeği dedi ki:

    >evet aslında bu tür etkinlikler kışın daha iyi allahtan katılım çok iyiydi, sanırım bunda gripinin payı çoktu:)

  3. Syhn dedi ki:

    >katılımın beklentinin üzeride olması ne hoş bişi.. yıldız kenter de 🙂

  4. inci çiçeği dedi ki:

    >evet katılımın fazla olması hoş oldu syhn, açıkçası tedirgin gitmiştim, öğrenciler fazla rağbet göstermez sanıyordum ama gençlik hala ümit vaat ediyor, sevgiler:))

Bir Cevap Yazın

