>Bodrum, Turgut Reis, Yalıkavak, Göltürkbükü Pazarları

>

Her yer rengarekti, bayıldım…

fotoğrafların bazıları bonbon şekerinden:))

Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

19 Responses to >Bodrum, Turgut Reis, Yalıkavak, Göltürkbükü Pazarları

  1. >ya bayıldım inan ne kadar güzel şeyler var öyle hele deniz-balık temalı ürünler gördüm,elbiseler de güzel ya süpper gitmek istiyoruuuummmm 🙂

  2. mine dedi ki:

    >severim çaput pazarını ve sebze pazarını ilk defa bodrumda sebzeleri seçmeme izin vermişlerdi acaip şaşırmıştım ama çaput pazarı öyle değildir sanırım yerli olmayanlar biraz nemrut geliyor bana : ) bodrum dışındaki pazarları da keşfetmeli en kısa zamanda

  3. Utku'nun annesi dedi ki:

    >Pazar gezmeyeli uzun yıllar oldu özlemişim valla resimlere bakarak biraz özlem gidermiş oldum teşekkürler pazarda pek bi güzelmiş hanisevgiler

  4. CEPAYNASI dedi ki:

    >şimdi içim gitti işte…pazar, renkler…orada olmalıydım!-sayılar,harfler…-takı bükü:)))-asılmış balıklar,-şu rengarenk küçük seramik kaseler,-ama çanlar…çanlar…çanlar…işte sevdiklerim…bunların sipariş olarak değerlendirilmesinde sakınca yoktur,belirteyim:)bir de bizim burada patlıcanlar bronz olur,sizinkiler neden öyle boz boz?evye perdeleri…çoculuğumu hatırlatıyor:P

  5. stuven dedi ki:

    >incik boncuk ve şallara bakmak baya zamanımı alır:))reçellerde kararsız kalacağımı sanmıyorum:)

  6. inci çiçeği dedi ki:

    >dünyada bir balık; gel gör gez çok güzel pazarları buraların,insan çaputları deşerken rahatlıyor, resmen terapi oluyor, sevgiler:))minecim; pazar sevmeyen bayan görmedim ben, bir geziye gitmiştik okulla çanakkale'ye pazarı görünce grubu bıraktık hemen pazara, nerde görsem pazara dalarım, işte böyleyiz, görüntüsü bile cezbediyor, seçmelere gelince bizim buraların pazarlarında tek tek herşeyi seçebilirsin, çok şanslıyız gerçekten, sevgiler:))Utkunun annesi; ne mutlu bana sana özlemini giderebildiysem, insan bir başladımı hastalık gibi bulaşıyor her hafta gitmek istiyor, sevgiler:))cepaynası; siparişlere açığım canım, ne dilersen dile benden:)))bir başka olur bizim buraların badılcanları(patlıcanları) suyundan içtik ya böyle konuşuruz, bunlar doğal yaylada yetişiyor, hormonsuz canım, sevgiler:))stuven: incik boncuk kimin ilgisini çekmez, allahtan eşim sabırlıda rahatça bakabiliyoruz kızımla birlikte, şallar ise son yılların trendi:))rengarek:))

  7. CEPAYNASI dedi ki:

    >şu son fotoğraftaki kenarda asılı mutfak ve banyolar…inanamıyorum…güzelliklerine bak:))Ruşen görmeli bunları…

  8. inci çiçeği dedi ki:

    >cepaynası bende çok sevdim onları, hepsi çok hoş daha neler neler vardı:)))

  9. ruşen dedi ki:

    >bir pazar düşkünü olarak bayıldım fotolardaki her şeye… gördüm cepayna'm gördüm… benzerlerinin fotoğraflarını bozcadada çekmiştim… bi gün onlardan da yapacağım inşallah :))

  10. nehirineylemleri dedi ki:

    >Ya ama ayıp oluyor:) Yaz bitti dönsenize artık, çok canım çekti. Yaklaşık 40 gün kaldık Yalıkavak'ta, Nehir çok sevdi pazarı gezmeyi. Biz yine orda olmak istiyoruz, ya da herkes dönsün:)

  11. inci çiçeği dedi ki:

    >ruşen; hoşgeldin, cepaynası söyleyince gözüm yollarda kaldı,güzel yorum için teşekkürler, yonlardan yapınca paylaşırsan sevinirim, sevgiler:))nehirineylemleri; dönülmez akşamın ufkundayım canım, kıskanma nolur ama biz zaten muğla'dayız onun için şanslıyız canım ya, bekleriz:)))

  12. Begonvilli Ev dedi ki:

    >Bu ne hoş pazar böyle. Boncuklara, reçellere ve rengarenk hediyeliklere bayıldım. Fotoğraflar süper.

  13. inci çiçeği dedi ki:

    >hoşgeldin begonvilliev;)) çok teşekkür ederim:))

  14. Nina dedi ki:

    >I JUST LOVE OUT DOOR MARKETS LIKE THIS ONE! LOVELY!

  15. inci çiçeği dedi ki:

    >welcome nina thanks, lovely:))

  16. KYBELE F dedi ki:

    >ben anlamam böyle fotoğraftan falan, gerçeklerini istiyorum 🙂 hıh! :)))

  17. inci çiçeği dedi ki:

    >kybelecim gelde götürüyüm canım:))

  18. KYBELE F dedi ki:

    >ben gelemiyorum sen gel 😦

  19. inci çiçeği dedi ki:

    >Ah keşkem ah keşkem şarkısını istiyorum benim için:))sevgiler…

Bir Cevap Yazın

