>Renkli Kapılar

>

***

***

***

***

bu kapılara bayıldımmmm:)

kırmızı, diğer kapılar google görsellerden
Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

9 Responses to >Renkli Kapılar

  1. lifegoeson dedi ki:

    >inci çiçeği,bende istiyorum bu güzel kapılardan…ama önce kapı takacak deniz kenarı hoş bir ev bulmak .eskiden kapılar o kadar ip ucu verirmiş ki evde yaşayanlar hakkında şimdi malesef sadece tüketiyoruz miras kimin umurunda oldu:(

  2. mine dedi ki:

    >maviyi çok seviyorum pembe de çok tatlı

  3. stuven dedi ki:

    >ilk kapı çok güzeldi. sanırım rengi beni çekti 🙂

  4. bst1980 dedi ki:

    >beyaz eve mavi kapı bayılırımmmm 🙂

  5. CEPAYNASI dedi ki:

    >hepsini sevdim,ama sarıya vuruldum:)

  6. inci çiçeği dedi ki:

    >ahh life yürekten vurdun beni, gerçekten eski kapılar dilliydi sanki, seni ele verirdi, sahibinin aynasıydı, şimdikiler ruhsuz, en kısa zamanda kapı takacak yazlık bulman dileğiyle sevgiler:))mine&best oh mavi beyaz dansı çokkkk güzeller, sevgiler:))teşekkürler stuven renkler harika:))cep aynası senin seçimin nostaljik, bayıldım bayıldım:)) sevgiler hepinize:))

  7. Nina dedi ki:

    >Thank you for visit and lovely wishes! I really appreciate it! see you soon! xo

  8. >mükemmelitos yeşil olan güzelmiş ilk 😉

  9. inci çiçeği dedi ki:

    >nina, thank you, get everything in one's heart, loves:))dünyada balık, çok teşekkür ederim, sevgiler:))

Bir Cevap Yazın

