>saatler

>saatler hayatımızın vazgeçilmezleri….
tatil gelse de saatleri çıkarsak diye düşünürüz…
evde işte her yerde kullanılmak üzere yapılmış ilginç saat tasarımları…


***

crazya

Ben en çok bunu sevdim…

Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

6 Responses to >saatler

  1. anne müdürü dedi ki:

    >senin beğendiğini ben de beğendim:) porland'da tabak şeklinde saatlerin değişik versiyonları var. ben de bir arkadaşıma ev hediyesi olarak götürmüştüm.özellikle mutfak için değişik bir şey arayanlara karınca'daki çatal-bıçak-kaşık'lı metal saatleri de önerebilirim…sevgiler:)

  2. Mavi Balon dedi ki:

    >Ne kadar tıkır tıkır saat sesine karşı bi alerjim olsa da böyle saatlerim olsun gözümün gönlümün açılması adına varsın kulaklıkla gezeyim ben evde 🙂

  3. CEPAYNASI dedi ki:

    >köstekliyi ve senin sevdiğini sevdim…kanaviçelere bakakaldım:)

  4. banuca dedi ki:

    >Kullanmadım tabakları bodrumdan çıkartmalıyım, önce bir denemek gerek kırmadan ortasını delebilecekmiyim, olmadı eski melamin tabaklardan yaparııım:))Ağaçtan olanını da sevdim, odunum bol:) Kanaviçeler kalsın, bir tane yapmıştım, yeter. Plaklarım sağlam, kıyamam:))

  5. inci çiçeği dedi ki:

    >teşekkürler anne müdürü, önerilerin için de saol, hediye içim de değişik bir seçim, sevgiler:))mavi balon, özellikle bazı saatlerin sesi çok rahatsız ediyor, hele bi de gece sessizlikte, sevgiler:)))cep aynası, gerçekten kösteklide çok hoş:))banu tabakları sanırım gözlükçüde kırılmadan deldirebilirsin, ben de plaklara kıyamam doğrusu, sevgiler:))

  6. Güler dedi ki:

    >Merhabalar,Bloğunuz çok hoş,izlemeye aldım şimdiden…..

Bir Cevap Yazın

