>lavabo ve evye perdeleri

>Hayatımın renkleri

micasarevista

***

tık

foto:

foto

eskiden lavabo ve evyelerin altları perdelerle kapatılırdı…

benim çok hoşuma giderdi, şimdilerde yok ama sanki eskiye özlem gibi bunları görünce çok hoşuma gitti….

Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

8 Responses to >lavabo ve evye perdeleri

  1. Tiryaki dedi ki:

    >en son fotodaki hali cok hoşuma gitti benim.köşede ayrı bi üzel olmuş sanki

  2. CEPAYNASI dedi ki:

    >bayıldım…en çok da 4. ye…sağolasın:)

  3. inci çiçeği dedi ki:

    >teşekkürler arkadaşlar benim de favorim 4. ve sonuncu sevgiler:))

  4. ozgrkdn dedi ki:

    >Sonuncuyu ben de beğendim,lavabom öyle çirkin ki ilk fırsatta denemek istiyorum bu tasarımı paylaşım için tşkr

  5. inci çiçeği dedi ki:

    >özgrkdn; çok teşekkürler:)

  6. stuven dedi ki:

    >hatırlıyorum benim çocukluğumda bunlardan kullanılırdı…

  7. inci çiçeği dedi ki:

    >evet stuven benim çocukluğumda da kullanılırdı,özellikle mutfak tezgahları için mutlaka olurdu;))

Bir Cevap Yazın

