>Kediler

>

evde kedi beslemeyi düşünenler için dizayn edilmiş evler…
Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

9 Responses to >Kediler

  1. Sedencik dedi ki:

    >tek kelimeyle bayıldım bu dizaynlara :))çekmece üstü kum kabı çok şık düzenlenmiş…alttaki çekmece yuvada öyle…içine bir iki minik yastık ya da yumoş örtülerle benimkilerin 1 numaralı yeri olurdu:)hatta sığsam benim bile :))sevgiyle…

  2. Begonvilli Ev dedi ki:

    >Çok hoş uygulamalar. Bana da ilham verdi. Güzel kızım Jane için evimde böyle bir kaç alan oluşturabilirsem rahat ve dekoratif bir ortamımız olacak. Hangileri bizim eve uyarlanabilir, düşüneceğim.

  3. colette dedi ki:

    >Amanınn benim gibi kedici birni buldum galiba :)Ben de beklerim .

  4. inci çiçeği dedi ki:

    >teşekkürler sedencik ,her yeri nede güzel kediler için ayarlamışlar, harika, sevgiler:))Begonvilli ev jane çok şanslı,hadi size kolay gelsincolette hoşgeldin, güzel yorum için teşekkürler:))hepinize sevgiler:))

  5. CEPAYNASI dedi ki:

    >böyle bir evde kedi olmak isterdim…

  6. mine dedi ki:

    >ne kadar tatlılar hem onlar hem de fonları 🙂

  7. inci çiçeği dedi ki:

    >teşekkürler cayna ve mine, sevgiler:))

  8. stuven dedi ki:

    >ayy müthiş bu tasarımlar. hani evde kedi beslemeyecek olana kedi besletir o derece :))

  9. inci çiçeği dedi ki:

    >stuven; haklısın valla:))

Bir Cevap Yazın

