>tchibo siparişi

>


tchibodan sipariş ettiğim ceket yıldırım hızıyla geldi..
tam istediğim gibi çıktı, fakat bu kadar çabuk beklemiyordum…
siparişi verdim nerdeyse kapı çalınacakmış:))
iki günde kapıda limango ve markofoniden sonra çok hızlı servis geldi…
teşekkürler tchibo:))

Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

8 Responses to >tchibo siparişi

  1. CEPAYNASI dedi ki:

    >çok güzel…güle güle giy:)))

  2. Sümeyye dedi ki:

    >evet ben de çok memnunum hem ürünlerinden hem hızlı gönderilerinden 🙂

  3. zeynep dedi ki:

    >tchibo'dan benim aldığım bir ayna vardı o da böyle yıldırım hzııyla gelmişti bence apartman kapısında falan bekliyolar:))

  4. >Aaa beğendim güzelmiş,güle güle iyi günlerde kullan 😉

  5. bst1980 dedi ki:

    >güle güle giyin :)en kısa zmanda giyip bana gösterin 🙂

  6. inci çiçeği dedi ki:

    >cepaynası teşekkür ederimsümeyye evet ürünleri, fiyatları son derece iyi:))zeynep aynen öyle bende şaşırdım, arkadaşlara sipariş verdim dedim, akşam evde ceketi gördüm, rüya gibiler, japon hızlı trenlerine benziyorlar:))dünyada bir balık teşekkür ederim:)bst1980, teşekkür ederim en kısa zamanda canım:))hepinize sevgiler iyi haftasonları :))

  7. stuven dedi ki:

    >iyi günlerde kullan. tebrik etmek lazım ben hep sorun yaşarım bu tür şeylerde :))

  8. inci çiçeği dedi ki:

    >teşekkür ederim stuven, tam bana göre valla sanki benim için dikilmiş, şimdiye kadar yaptığım alışverişlerde sorun yaşamadım, umarım bundan sonra da yaşamam..sevgiler:))

Bir Cevap Yazın

