>dünyanın en büyük aynası

>belki bir çoğunuz görmüşsünüzdür, gelen mailler arasında vardı, ben çok sevdim, umarım sizde seversiniz bu dünyanın en büyük aynasını….

Burası Bolivya, Adına dünyanın en büyük yer aynası deniliyor. Bunun nedeni burada çekilen fotoğraflarda saklı.
Güneybatı Bolivya’daki dünyanın en büyük tuz gölünün inanılmaz bir özelliği var. Bir karış yüksekliğindeki sığ sular, gökyüzünü bir ayna gibi yansıtıyor. Hiç bir dalga ve hareketin olmadığı bu uçsuz bucaksız suya bakanlar sanki gökyüzünü ve bulutları yere inmiş gibi görüyor.
Salar De Uyuni adıyla bilenen bu uçsuz düz ova dünyanın en egzotik yerlerinden birisi olarak kabul ediliyor. Büyüklüğü ve pürüzsüz yüzeyi sayesinde ayna gibi bir yansıtma özelliğine sahip olan bu dev tuz gölü, uydular tarafından da yararlanılan en büyük yeryüzü aynası durumunda. Uydular test ve kalibrasyon ayarlarını buraya göre yapıyor.


Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

14 Responses to >dünyanın en büyük aynası

  1. stuven dedi ki:

    >müthiş. birinci, ikinci ve son fotoğrafa bittim…

  2. >Ben görmedimdiii..Çok güzelmiş yaa,ben de bu aynanın üzerinde pos vermek istiyorum 😛 canım hakikaten gözüm gönlüm açıldı ,şahane fotolar, emeğine sağlık..sevgilerimle..

  3. gençbiranne dedi ki:

    >şahane yaa bayıldım ben buraya

  4. inci çiçeği dedi ki:

    >teşekkürler stuven, zeliha, iyi haftasonları:))

  5. edabellaa dedi ki:

    >harikaymış…

  6. inci çiçeği dedi ki:

    >edabella; teşekkürler.))

  7. inci çiçeği dedi ki:

    >edabella; teşekkürler.))

  8. nehirineylemleri dedi ki:

    >Ay çok güzel gerçekten!O aynada kendime bakmak isterdim:)

  9. lifegoeson dedi ki:

    >inciçiçeği, gerçekten çok değişik bende görmemiştim.teşekkurler paylaşım için…

  10. inci çiçeği dedi ki:

    >nehirin eylemleri; blogerlar toplanıp aynada resim çekilsek ne hoş olur dimi, bende istiyorum:)) sevgiler:))life; çok teşekkürler güzel yorumun için, sevgiler:))

  11. mine dedi ki:

    >aaa ilk defa gördüm ne değişik fotolarla oynanır ya bir an öyle sanmıştım teşekkürler paylaşım için canım

  12. inci çiçeği dedi ki:

    >mine; teşekkürler:))

  13. CEPAYNASI dedi ki:

    >bu aralar bulutlara sarmış durumdayım zaten…çok güzel fotoğraflar:))

  14. inci çiçeği dedi ki:

    >teşekkürler cayna:))

Bir Cevap Yazın

