>kırmızıyı severler, bende….

>

Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

2 Responses to >kırmızıyı severler, bende….

  1. CEPAYNASI dedi ki:

    >bir kırmızısever olarak hepsini çok güzel buldum:)ama eyfel benim olsun isterdim…bir de o çaydanlıkların mavisi vardı bizde çocukken,hatırladın mı?seviyorum seni,çokk:)

  2. inci çiçeği dedi ki:

    >bende kırmızıyı çok sevişyorum,eyfel kulesi benim de fasvorım, bulsam kaçırman, çaydanlıkları hatırlamazmıyım canım:)) hey gidi günler hey….

Bir Cevap Yazın

