>renkli yatak odaları

> ***

bence hepsi de birbirinden güzel…
ben sevdim….
ya siz??
Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

12 Responses to >renkli yatak odaları

  1. >aynen bende hepsine bayıldım hiç birine diyemem ıııhh ıııhhh bu olmamış diye..çok güzeller ayrı ayrı…

  2. anne müdürü dedi ki:

    >ben de ben de:)çok renkli olanlar çok güzel

  3. rhr-ozgrkdn dedi ki:

    >Çok neşeli odalar,paylaşım için tşkr.,illa ki esinlenip uygulayabileceğim tasarımlar olacak..bayıldım…

  4. >2.resimle sondan bir önceki sarılı olan odalara bayıldım tam benim tarzım mükemmeller 😉

  5. inci çiçeği dedi ki:

    >simple present tense;hoşgeldin, çok teşekkürler, sevgiler:))anne müdürü; teşekkürler:))özgrkdn; çok teşekkürler:))dünyada bir balık; çok teşekkürler pembe ve sarı favorim, sevgiler,))

  6. CEPAYNASI dedi ki:

    >baştan 2. ve sondan 3….benim sevdiklerim:)

  7. stuven dedi ki:

    >mavi olan deniz kenarındaki o oda benim olsun tüm ev sizin olsun :))

  8. inci çiçeği dedi ki:

    >stuven, verdim gitti sana nasıl olsa kışa geldik;))

  9. >bakmak bile insanın içini açıyor…hepsi güzel.

  10. inci çiçeği dedi ki:

    >sophienin dünyası, hoşgeldin, çok teşekkürler:))

  11. love and smile dedi ki:

    >5.yi bayıldııımmm

  12. inci çiçeği dedi ki:

    >love and smile, teşekkürler:)) denize karşı çok hoş ….

Bir Cevap Yazın

