>tablo gibi seramikler…

>sanırım bu seramikleri kullanmaya kıyamaz süs olarak bulundurmak isterdim…
hepsi tablo gibi…


Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

11 Responses to >tablo gibi seramikler…

  1. mormenekselerr dedi ki:

    >gerçekten harikalar ,sanat!

  2. inci çiçeği dedi ki:

    >mormenekşeler, hoşgeldin, teşekkür ederimgüzel yorumun için, sertamikler e bende bayıldım,sevgiler:)

  3. mine dedi ki:

    >harikalar bizim evde nedense yeme içmede kullanılacak olanların içinde birşey olmaması tercih ediliyor

  4. inci çiçeği dedi ki:

    >sevgilimine bende yemek servisinde beyazve desensiz tercih ediyorum, yemeklerin görüntüsü daha hoş oluyor, sevgiler:))

  5. defne naz dedi ki:

    >İnsan bunları kullanmaya kıyamazki. En azından ben kıyamazdım. Kesin evin bir köşesinde sergilerdim.

  6. inci çiçeği dedi ki:

    >defnenaz hoşgeldin, bende kıyamaz bir köşede sergilerdim ama kıymak daha doğru sanırım:))

  7. Eylülün Kızı dedi ki:

    >Bende de böyle tablo gibi bir mug var.Gerçekten tablo gibi…

  8. lifegoeson dedi ki:

    >Bayıldım gercekten,satın almaktan bıkılmayacak seylerden biriside mutfak eşyaları 1 milyon kupam ,tabagım olsa bıkılmaz amaen iyisi alıp kullanıp ;satmak ama ınsan kıyar mı..

  9. inci çiçeği dedi ki:

    >eylülünkızı gerçekten bunlar tablo gibi, sevgiler:))life, bende çok seviyorum özellikle kupaları, satmaya kıyamayız, sevgiler:))

  10. sanem uçar dedi ki:

    >Ama olmaz ki!!!! İnsanın içi gidiyor bunca güzel şeylerin arasında:)Elimi bilgisayarın ekranından daldırıp çekip almak geliyor ve dokunmak, evirip çevirmek ve sonunda tabikii bir şekilde kullanmak keyifle….Çok samimiyim iyi mi yapıyorsunuz kötü mü henüz karar veremedim bunları sergilemekle:))))Hepsi birbirinden güzel şeyler, bilgisayarın başından kalkılmıyor bu koşulda. Şu anda büyülenmiş gibiyim, hayat güzel diyesim geliyor:)Sunular için teşekkürler…

  11. inci çiçeği dedi ki:

    >sanem hoşgeldin sefalarıda birlikte getirdin, yorum için teşekkürler, seç beğen al canım, hayat gerçekten çok güzellll, bizde bişileri paylaşarak güzelliklere güzellik katmaya çalışıyoruz, yapabiliyorsak ne mutlu, sevgiler:))

Bir Cevap Yazın

