>puantiye

>sanrım puantiyenin kullanılmadığı yer yok….
eee hem puantiye hemde kırmızı&beyaz olunca daha ne isteriz…
özellikle askılara, pufa birde cüzdana bayıldım… ee geriye ne kaldı dim:))


Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

13 Responses to >puantiye

  1. CEPAYNASI dedi ki:

    >kırmızı-beyaz-puantiye…severim:)kalemlik,kumbara favorim…

  2. minik dedi ki:

    >kalem kutusu değişik bişiy,puflar da çok güzelmiş 🙂

  3. inci çiçeği dedi ki:

    >cepaynası puantiye olurda sevilmezmi dimi ama teşekkürler, iyi haftasonları:))minik; özellikle puf çokk hoş, iyi haftasonları:))

  4. inci çiçeği dedi ki:

    >cepaynası puantiye olurda sevilmezmi dimi ama teşekkürler, iyi haftasonları:))minik; özellikle puf çokk hoş, iyi haftasonları:))

  5. Eylülün Kızı dedi ki:

    >Kıyafette olduğu gibi dekorda da güzel duruyor bence puantiye,hele de renkler uyumluysa…

  6. inci çiçeği dedi ki:

    >eylülün kızı , bencede:))

  7. Mavi Masal dedi ki:

    >Ben de bayılıyorum puantiyeye ama ben bu aralar siyah-beyaza takmış durumdayım 🙂

  8. Modafobik dedi ki:

    >Ahahah puantiye doluuuu bir post olmuş vallaaa :))

  9. >Puantiye herşeye bir sempati katıyor.Giyim kuşamda değilde evdeki birçok objede hoşlanıyorum puantiyeden…

  10. inci çiçeği dedi ki:

    >modafobik, birazcık öyle oldu:))zencefil ve tarçın, evdeki objeler ve bazen yerine göre kıyafettede tercih ediyorum ben sevgiler:))

  11. edabellaa dedi ki:

    >kuşlu askılarda pek güzelmiş…ben de puantiye..pötikare..her bişeyi seviyorum galiba:)

  12. inci çiçeği dedi ki:

    >edabellaa bence biz yaşamayı seviyoruz, herşeyden zevk alıyoruz, sevgiler…

  13. EMİNE ÖZTÜRK dedi ki:

    >özellikle, mantar çok hoşuma gitti.insanı para biriktirmeye heveslendirir böylesi..

Bir Cevap Yazın

