>yapraklar…

>yaprakların dekorasyonda değişik yerlerde kullanımı…

hele de söz konusu sonbahar yaprakları olunca daha bir güzel oluyor:)))

Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

7 Responses to >yapraklar…

  1. Meyra dedi ki:

    >kapı süsü çok güzel:))tablo fikride fena değil tozlanınca ne olur yada çarpınca nasıl dökülür ilk aklıma gelenler:))

  2. GÜL'ÜMSE dedi ki:

    >Hepsi çok hoş..hemen yaprak toplamaya başlıyorum..denemek lazım..sevgiler..

  3. CEPAYNASI dedi ki:

    >hepsini sevdim ben:))

  4. inci çiçeği dedi ki:

    >sevgili meyra, çok teşekkürler, tozlanınca yenilersin canım:)9gül'ümse, topla canım, zaten bu aralar yerler yaprakla dolu:))sevgiler..cepaynası, teşekkürler:))

  5. >Ne kadar güzel olmuşlar.

  6. mine dedi ki:

    >sonbaharın renklerine kim hayır diyebilir

  7. inci çiçeği dedi ki:

    >kiraz çekirdeği, teşekkürler:))mine ben de aynı şekilde düşünüyorum, bir zamanlar sonbahar renklerinin bu kadar farkında olmama da hayret ediyorum:))

Bir Cevap Yazın

