>pastalara bayıldım…

>özellikle yediklerime dikkat ettiğim şu günlerde pasta sevmeyen ben bu pastaları çokk sevdim:))
özellikle üzerinde inci çiçeği olanları…

kaynak: fotolarda
Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

7 Responses to >pastalara bayıldım…

  1. CEPAYNASI dedi ki:

    >bu kışkırtıcı postu,protesto ediyorum:P

  2. Sümeyye dedi ki:

    >çok güzeller bende 1 yaş pastalarına bayıldım kuzum yakında 1 yaşına girecekte banada fikir olmuş oldu bu pastalar 🙂

  3. kiraz çiçegi dedi ki:

    >ama çok şık ve güzeller yemeğe kıyılmaz:)

  4. nehirineylemleri dedi ki:

    >ayyyy ay çoook güzeller yaaaa

  5. Müge dedi ki:

    >Benim adımın anlamı da inci çiçeği ve ben bu çiçeğe gerçekten bayılıyorum. Pastası da harika olmuş 🙂

  6. defne naz dedi ki:

    >Bizim 3 gün sonra doğum günümüz bunlar ise çok güzel insan hangisini alacağını bilemiyor.

  7. inci çiçeği dedi ki:

    >cepaynası açıkcası bende yalanıyorum:((sümeyye kızına nice yaşlara, sevgiler…kirazçiçeği, çok doğru diyorsun bozmak istemez insan :))müge bende bayılıyorum inci çiçeğine, zaten adını ve kendini severek kızımın adını müge koymuştum:)) sevgiler…defnenaz nice yıllara, sevgiler:))

Bir Cevap Yazın

