>bir ev….

>ben bu evi, aydınlığını, yerini, renklerini, manzarasını , kısacası herşeyini çokk sevdim:))

ömürden bir haftayı daha yedik, mutlu haftasonları…
Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

11 Responses to >bir ev….

  1. Meyra dedi ki:

    >RÜYA GİBİ İNANAMIYORUM NASILDA İHTİYACIM VAR ŞÖYLE BİR EVDE KAFA DİNLEMEYE:(

  2. Nehire dedi ki:

    >Öyle güzel bir ev.Umarım içindekilerde hep huzurlu ve sağlıklı yaşarlar.İyi bir haftasonu geçirmeniz dileğiyle,sevgiyle kalın…

  3. Mavi Balon dedi ki:

    >bu evde yaşanmaz ölünü be..

  4. Mavi Balon dedi ki:

    >Yanlış anlaşılmasın ölünür derken, harika, müthiş, süper ne diyim kifayetsiz kaldı kelimeler..

  5. inci çiçeği dedi ki:

    >meyra, nehire, mavi balon, sanırım dinlenme zamanı gelmiş, sizi bilmem ama ben yarı yıl tatilinde bir güzel dinlenecem, hepinize iyi bir haftasonu diliyorum, sevgiyle kalın:))

  6. GÜL'ÜMSE dedi ki:

    >Harikaaaa..hayallerimdeki ev sanki:)duvarında kitaplığı olan odayı kesin hobi odası yapardım..içim açıldı..teşekkürler sevgili inci çiçeği..

  7. C!lekl! k!z ♪ dedi ki:

    >denizin oldugu her yeri cok seviyorum…Huzur doluyor icim…bu evde cok guzelmis….

  8. CEPAYNASI dedi ki:

    >o deniz kenarındaki bankta, ağaçların altında oturmak istiyorum:)

  9. verago dedi ki:

    >daha ferah bir ev olamaz herhalde, çok güzel gerçektensize de iyi haftasonları, sevgiler..

  10. >Çok güzel, direkt tatili, dinlenmeyi hatırlatıyor

  11. inci çiçeği dedi ki:

    >gülümse, ne hoş bir hobi odası olur orası, sevgiler:))kiraz çekirdeği, aynen öyle canım, tam tatillik:))çilek kız, deniz sevilmez mi? sevgiler..cepaynası, bank senin, kitaplık olan oda gül'ümsenin olsun;))verago, çok teşekkürler, sevgiler:))

Bir Cevap Yazın

