>sıradışı kırlentler…

>ilginç dizayn edilmiş kırlentler:)))
1. favorim….


görsel:setdesignthinking.

Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

9 Responses to >sıradışı kırlentler…

  1. anne müdürü dedi ki:

    >bence de bir numara

  2. Sümeyye dedi ki:

    >1. cisini çok beğendim…

  3. >2.si çok gerçekçi

  4. kiraz çiçegi dedi ki:

    >nasıl güzel bütünlük olmuş çok beğendim:)

  5. GÜL'ÜMSE dedi ki:

    >Bayıldım..gerçekten çok ilginç..

  6. Pembe Yastık dedi ki:

    >yaratıcılık sınır tanımıyor…sevdim bu şeker şeyleri 😉

  7. inci çiçeği dedi ki:

    >teşekkürler arkadaşlar:))

  8. deepblueeagle dedi ki:

    >pek sevimliler.:)

  9. Anonymous dedi ki:

    >1.ye bayıldım:)cayna

Bir Cevap Yazın

