>bir fincan…..

>porselenlerin desenlerine bayıldım, kullanmak bir yana süs olarak bile düşünülebilir:))


görsel:artfulaffirmations&bunny cottage

sıcacık çayınızla birlikte keyifli bir hafta sonu diliyorum:)))

Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

12 Responses to >bir fincan…..

  1. mine dedi ki:

    >Annem canımın bir tanesi aklıma soktu ya illa porselenlerin içi boyalı olmayacak hey yarabbim alamıyorum hatta beğenemiyorum bile içlerinde boya! olanları : )

  2. Nehire dedi ki:

    >Çok güzeller…

  3. >çok güzeller …bana eski dönemleri hatırlattı..Hergün en az iki kez kahve ve çay içerim herhalde.Bu güzelliğin tadı öyle çıkar bence

  4. çeşnici Handan dedi ki:

    >Her zaman porselenleri çok beğenmişimdir bana çok ince ve kırılgan gelirler. Bunlar da çok şık ve zarifler

  5. GÜL'ÜMSE dedi ki:

    >çok güzeller..paylaşımın için teşekkürler..

  6. inci çiçeği dedi ki:

    >mine, ama çok şıklar, içerken içindeki güzel desenleri görmek çok hoş olur:))nehire, teşekkürler:))yeşim; teşekkürler:))karnaval, içilmez mi, çay ve kahve olmazsa olmazlarım, ama bu aralar çayı şekersiz içmeye gayret ettiğim için biraz zorlanıyorum:))handan; teşekkürler:))gül'ümse; teşekkürler:))

  7. rhr-ozgrkdn dedi ki:

    >Gerçekten porselen her kadının zaaflarından biri.Çok da güzeller ama n'apalım! Bol güneşli günler:))

  8. inci çiçeği dedi ki:

    >özgrkdn, sadece porselenler mi? ayakkabılar, çantalar, alışveriş, kıyafetler, daha sayalım mı:))) bir alış veriş merkezinde gezerke bayanlardan biri bir diğerini yakalayarak çantasını nerden aldığını sordu:)) erkeklerde böyle davranışları zor görürüz gibi geliyor bana:)) sevgiler….

  9. >fincan olmak istiyorum 🙂 Allahım beni bir fincana çevir.

  10. inci çiçeği dedi ki:

    >zeynep, hoşgeldin, fincan olsan hangisi olmak isterdin:)) sevgiler:))

  11. eli dedi ki:

    >babamin iki kocaman koli dolusu fincan koleksiyonu var. hepsini bana verdi. 🙂

Bir Cevap Yazın

