>biz geldik…

>eskiden telefonlar yokken (yani ev telefonları bile) gezmeye haber vermeden giderdik tabii , eğer gittiğimiz kişi evde yoksa geldiğimizi belli etmek için ev sahibinin herhangi bir ayakkabısı kapıya asardık:))

bu resmi görür görmez eski günlerimizi anımsadım…
görsel:passion by sofie

bugün mesai başladı, benim gibi mesaiye başlayanlara kolay ve zevkli geçecek bir hafta diliyorum:))
eee tatili devam edenler zaten iyi tatillerrrrr:))))





Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

6 Responses to >biz geldik…

  1. Meyra dedi ki:

    >haftaya giriş süper olmuş bu güzel postla:)) iyi haftalar

  2. Mavi Masal dedi ki:

    >Böyle bir adet olduğunu bilmiyordum, ilk defa görüyorum 🙂

  3. CEPAYNASI dedi ki:

    >hatırlıyorum:)))))))))))

  4. deep dedi ki:

    >iyi işler iyi haftalar.ben de duymamıştım.:)

  5. inci çiçeği dedi ki:

    >meyra, sana da iyi haftalar:))mavi masal sanıyorum kuşak farkı;) ne dersin ben daha öncelerden bahsediyorum;)) iyi haftalar…cayna, hatırlarsın tabii, ayakkabı bulamazsan ocaktan alınan kömürle yazılar;))deep, iyi haftalar, sanırım senin için de kuşak farkı diyecem;) ya da yöre farkı:))

  6. >ben bu adeti ilk defa duydum. ne güzelmiş.

Bir Cevap Yazın

