>kırk yama

>bu yıl kırk yama kursuna başladım ama, sonradan yoğunluktan ilgilenemedim, bu tatilde bu tutacı yapabildim:))

en kısa zamanda diğer başladığım işleri de bitirmek istiyorum…
Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

7 Responses to >kırk yama

  1. mine dedi ki:

    >ne kadar tatlı ve emek isteyen bir çalışma ben de kağıttan kolaj yapmak istiyorum hala yapacağım kaç zaman geçti bir bilsen : )

  2. >Ellerinize sağlık,çok sevimli olmuş !

  3. Utku'nun annesi dedi ki:

    >İki yıl önce bende bi heves gitmiştim kursa çabuk geçmişti hevesim,o zaman anlamıştım iğne iplik bana göre değil diye..Bi çok iş duruyo malesef hala..Umarım siz bitirirsiniz bitince harika şeyler çıkıyo çünkü ortayaSevgiler

  4. inci çiçeği dedi ki:

    >mine, kağıt kolaj çalışmaları da çok hoş oluyor, inşallah en kısa zamanda yaparsın:))baykuş gözüyle teşekkür ederim:))utkunun annesi, gerçekten zor bir iş ama başlayınca güzel gidiyor:))

  5. CEPAYNASI dedi ki:

    >bunu kullanmaya kıyamam ben:)çerçevelet duvara as…

  6. Zehra dedi ki:

    >sonunda tamamlamissin cok sevindim.GULU GULE KULLAN

  7. inci çiçeği dedi ki:

    >cayna, bir daha yaparım:))demetcim teşekkürler, sayende, gerçi biraz tembel çıktım ama olsun:))

Bir Cevap Yazın

