>kuru dallar…

>kuru dalların dekorasyonda kullanımı, ben çok sevdim:))











Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

13 Responses to >kuru dallar…

  1. minik dedi ki:

    >çok seviyorum kuru dalları dekorasyonda değerlendirmeyi,paylaştıklarınız da çok güzel 🙂

  2. Pınar dedi ki:

    >hoş fikirler.Beğendim bende..

  3. CEPAYNASI dedi ki:

    >bayıldım,rüzgarçanı ve yelkenliye özellikle:))

  4. inci çiçeği dedi ki:

    >mink, bende çok sevdim kuru dalları, bir ara sahilde cam topluyordum, şimdi dallara dadanacam galiba:))pınar, çok teşekkürler:))cayna, evet rüzgar çanı çok güzel, yelkenlide yapmalıyım, yapmalısın, yapmalıyız:))

  5. love and smile dedi ki:

    >ben de çok sevdim 🙂

  6. >nasıl sevimli, nasıl doğallar. mumluk fikri çok iyi

  7. inci çiçeği dedi ki:

    >love and smile, teşekkürler, çok hoşlar:))zeynep, mumluk bana ikea mumluğunu hatırlattı, çok hoş:))

  8. KYBELE F dedi ki:

    >bende seni sevdim 🙂

  9. inci çiçeği dedi ki:

    >kybele; bende seni çokkk sevdim:))) sevgiler…..

  10. amak-ı hayal dedi ki:

    >Bir kuru daldan neler çıkarmışlar =)Güzel;)

  11. inci çiçeği dedi ki:

    >amak-ı hayal hoşgeldin, bir kuru dal deyip geçmemek gerekiyor, yaratıcılık had safhada:))

  12. amak-ı hayal dedi ki:

    >hoşbulduk:)Evet öyledir muhakkak neyde sazlıkta bir garip kamış değil miydi.Şimdi nasıl yürek titretir..

  13. inci çiçeği dedi ki:

    >amak-hayal:)) hemde nasıl titretir:)))

Bir Cevap Yazın

