>yeni bir ödül…

>anlamlı bir ödül, sevgili cepaynası ve deep‘ten geldi, Deep ve Cepaynasına çok teşekkür ediyorum

bende bu ödülü hemen hemen herkese ödül gittiği için okumaktan hoşlandığım Kybele-F , verago, Pembe , anne müdürü ve touch of the patchwork‘a gönderiyorum:)

Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

9 Responses to >yeni bir ödül…

  1. verago dedi ki:

    >çok teşekkür ederimbloğumda fazlaca resimler ve okunacak az şey var ama 🙂 bu da uzun uzun okumayı sevmeyenler için keyifli olur sanırım :)sevgiler..

  2. >gerçekten okumaktan keyif alıyorum. sevgiler.

  3. deep dedi ki:

    >yeni mimin var bende.

  4. inci çiçeği dedi ki:

    >zeynep, çok teşekkür ediyorum:))deep, teşekkürler:))

  5. Meyra dedi ki:

    >keyifle okuduğum bloguna çok yakışmış bu ödül,tebrikler..

  6. inci çiçeği dedi ki:

    >meyra, çok teşekkür ederim:))love and smile; teşekkürler:))

  7. KYBELE F dedi ki:

    >Merhaba inci çiçeği…Çok naziksin.. Teşekkür ederim…Kendimce yazığım ve paylaştığım şeylerin beğenilmesi ne de güzel…Öptüm…Her geldiğimde içimi açan bu blog içinse ben minik bi çiçek vereyim bende bahar yaklaşırken :)http://img03.blogcu.com/images/f/a/y/faydalibitkiler/a39676e0d44350fbd93dd8400e5fc7c1_1262966793.jpg yakın olsak da gerçeğini versem, kulağının kenarına taksan 🙂

  8. nerodaninciler dedi ki:

    kybelecim, rica ederim, çiçek için çok teşekkürler:))) çok naziksin…

Bir Cevap Yazın

