>

hafta sonunu böyle geçirmek istiyorum, miskin, miskin:))
iki günlük yorgunluk baydı beni….
Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

8 Responses to

  1. Sazan dedi ki:

    >Canımcım; 12 saat uykunun üzerine, 1 saat de koltukta sızmış kalmışım…Gel bulaştırayım sana da :)Güzel geçsin, yüzün gülsün…

  2. inci çiçeği dedi ki:

    >sazan, bulaştır canım bulaştır, çok ihtiyacım var:)) çok keyifli geçsin hafta sonun:)) sevgiler….

  3. CEPAYNASI dedi ki:

    >dinlen hayatım,dinlen:)

  4. >bende uyumak istiyorum. boyle uyurum, sandalyede oturur vaziyette de 🙂

  5. love and smile dedi ki:

    >Ben dün markete gazete almaya gitmek dışında hiç dışarı çıkmadım ct ve bugün 🙂 ama miskinlik neyime evde hiç durmadım ki ay şurayı düzelteyim ay burayı toplayayım 🙂 ama uzun uzun gazete okumak evdeki ufak tefek birikmiş işleri yapmak çok iyi geliyor insana 🙂 iyi haftalar

  6. deep dedi ki:

    >haftasonu iyi dinlendin umarım.:)

  7. inci çiçeği dedi ki:

    >cepaynası, hafta başı yorgunlukla başladı:)umarım hafta içi telafisi olur canım, obuzanın andaç yazıları ile uğraştık, ne zormuş ya:) öğğ geldi, bir daha andaç istemem diyor, her gün sabahladık deyim yerindeyse.. en çok da ona üzülüyorum:(( iyi haftalar…zeynep, gel kafa kafaya verip uyuyalım arkadaşım:))) iyi haftalar…love, ev daha çok yoruyor insanı, evden kaçmak lazım bence dinlenmek için, kötü düşüncelerim var,;))) hafta başı muhabbetim dimi;) iyi haftalar…deep, ne gezer daha çok yoruldum, nete bile girmedim, giremedim, hafta içi dinlenmeyi umuyorum;) nasıl olacaksa, iyi haftalar…

Bir Cevap Yazın

